circustime! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe - WaarBenJij.nu circustime! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Myrthe - WaarBenJij.nu

circustime!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

19 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We hebben vrijkaartjes gekregen voor het circus! Yeaaah, dus donderdag avond zijn we naar het circus geweest. Het was nog wel even de vraag of we er zouden komen. Liesbeth gaf aan dat ze ons graag wou brengen, dus we zijn op dit aanbod ingegaan. Toen we eenmaal in de auto zaten kwam Liesbeth erachter dat ze geen benzine meer had. Het was nog twee straten rijden tot aan het huis van haar dochter, dus ze dacht dat ze dit nog wel kon redden, dan konden zij petrol halen. Helaas hield de auto er 100 meter voor het huis ermee op en hebben Joyce en ik de laatste meters gedrukt. Allebei de slappe lach, omdat we in onze jurkjes de auto aan het drukken waren. Haar kleindochter heeft uiteindelijk petrol gehaald. Dit was net genoeg om ons naar het circus te brengen en weer naar huis te rijden. Bij het circus aangekomen zaten we 1e rij met een zak popcorn, dus we konden lekker onder uit zitten en genieten. Jammer genoeg mochten we geen foto’s maken. We hebben leuke acts gezien. Tijgers, clown, acrobaten, trapeze act en nog een meisje op een éénwieler. Een jongetje uit Joyce haar klas was er ook en kwam ons elk moment wanneer het kon een drukkie (knuffel) brengen, erg schattig! In de pauze suikerspin gekocht, lekker lekker!! Liesbeth heeft ons met genoeg benzine in de tank weer opgehaald en daarna direct naar huis gegaan, want morgen weer vroeg eruit voor ons weekendje Hermanus.

• 19 Maart 2014 - 12:02

Pa:

Hoi meiden,
    Weer van alles meegemaakt kortom volop genieten, ga zo door.
    Ben benieuwd naar het volgend avontuur.
    groetjes,
    pa

• 19 Maart 2014 - 12:43

Mam:

Zo maak je nog eens wat mee, de auto duwen in je jurkje...hilarisch...
    Een circus met een leeuwennummer, wat gaaf!!!
    Nu ze nog in het wild zien!!